Vanavond begint een nieuwe serie 'Wie is de mol?'. Deze keer speelt het zich af in El Salvador.
De kandidaten van dit jaar zijn:
Hanna Bervoets
Horace Cohen
Anna Drijver
Soundos El Ahmadi
Karin de Groot
Pepijn Gunneweg
Jan Kooijman
Miryanna van Reeden
Art Rooijakkers
Patrick Stoof
In dit topic kun je speculeren over 'de mol', wie denk jij dat het is?
Wie is de mol?
12 berichten
• Pagina 1 van 1
Re: Wie is de mol?
ik ga het ook weer volgen alleen ken ik de helft niet XD
-

masterjan - Berichten: 2
Ik denk iemand met zwarte haren
, de mol zat in de bus met mensen die (bijna) allemaal ook een donkere haarkleur haarkleur hadden, en zo'n blonde als Pepijn of Art valt dan wel heel erg op.
-

Davey - Beheerder
ik denk jan kooiman hij kwam steeds net wat te nuchter over vond ik
-

masterjan - Berichten: 2
Ik laat hem dit keer aan me voorbij gaan. Eerste uitzending was saai en ook de deelnemers spreken niet echt aan. Volgens mij hebben er al minimaal 2 eerder met de Mol meegedaan.
Over het algemeen is het recycle-gehalte van de "sterren" steeds groter. In al dit soort uitzendingen (Wie is de mol?, Robinson, Wie is de reisleider?, Op zoek naar God, etc. etc.) kom je nu steeds vaker dezelfde koppen tegen. Vaak ook van die uitgerangeerde (ooit) BN-ers als Dennis van der Geest en mensen die zichzelf gewelidig vinden. Aan de andere kant zie je ook steeds vaker "bekende" mensen uit de B- en zelfs C-categorie. Niemand kent ze of wil ze kennen.
Nee, dit soort BN'er-programma's wordt steeds minder interessant. In het begin was het nog wel leuk om bekende mensen "anders" te zien dan je gewend bent, maar nu niet meer....
Over het algemeen is het recycle-gehalte van de "sterren" steeds groter. In al dit soort uitzendingen (Wie is de mol?, Robinson, Wie is de reisleider?, Op zoek naar God, etc. etc.) kom je nu steeds vaker dezelfde koppen tegen. Vaak ook van die uitgerangeerde (ooit) BN-ers als Dennis van der Geest en mensen die zichzelf gewelidig vinden. Aan de andere kant zie je ook steeds vaker "bekende" mensen uit de B- en zelfs C-categorie. Niemand kent ze of wil ze kennen.
Nee, dit soort BN'er-programma's wordt steeds minder interessant. In het begin was het nog wel leuk om bekende mensen "anders" te zien dan je gewend bent, maar nu niet meer....
- zTony
Ja, daar heb je wel gelijk in, maar ik ga het toch wel gewoon volgen!
-

Davey - Beheerder
Het gaat mij niet echt om de bn-ers, enigste voordeel wat je hebt is dat je ze meestal iets beter kent dan de 'gewone' Nederlander. In de eerste paar seizoenen had je nog geen bn-ers, dan is het vaak onduidelijk waarom diegene zo reageert, maar is het misschien wel leuker. Elk nadeel heb zijn voordeel 
-

remystr - Berichten: 50
En je leert de onbekende BN-ers gelijk beter kennen.
Maargoed, Horacce (of je hoe je het ook schrijft) is er dus uit. Ik verdenk die Karin al een hele tijd eigenlijk, want ze loopt altijd wel aardig te mollen, maar dat doet ze dan ook wel weer een beetje te opvallend. Het kan ook Maryanna zijn, echt iemand waarvan je het niet verwacht, net als Kim Pieters vorig jaar. Weet je? Eigenlijk kan het iedereen zijn
Vind het toch wel knap dat de echte mol het zolang kan volhouden.
Maargoed, Horacce (of je hoe je het ook schrijft) is er dus uit. Ik verdenk die Karin al een hele tijd eigenlijk, want ze loopt altijd wel aardig te mollen, maar dat doet ze dan ook wel weer een beetje te opvallend. Het kan ook Maryanna zijn, echt iemand waarvan je het niet verwacht, net als Kim Pieters vorig jaar. Weet je? Eigenlijk kan het iedereen zijn
-

Davey - Beheerder
Ik denk zelf dat het Soundos is. Ik hoopte dat zei al in aflevering 1 eruit zou gaan maar haar opmerkingen, maar toch blijft ze er elke keer in. Daarom is zei de mol 
Trouwens ook met die opdracht op het water en die lange en korte plank. Zei was daar zo 'geweldig' in en zag helemaal hoe het moest, daar had ik niet echt de indruk van. Gewoon lekker op de kant blijven staan en de hele tijd zitten nadenken. Ze was echt top bezig...
Trouwens ook met die opdracht op het water en die lange en korte plank. Zei was daar zo 'geweldig' in en zag helemaal hoe het moest, daar had ik niet echt de indruk van. Gewoon lekker op de kant blijven staan en de hele tijd zitten nadenken. Ze was echt top bezig...
-

Ik denk ook aan Soundos of aan Karin. Art probeert volgens mij veel te veel de mol te zijn en Patrick, tsja
. We zullen het in ieder geval binnenkort weten.
-

Davey - Beheerder
Ik vind trouwens voor het eerst dat er weer iets nieuws in de serie is, de test naar eigen hand zetten vind ik heel goed gevonden!
Trouwens je moet ook goed opletten op die uitspraak van art laatst: "Pieter-jan is geen aap". Dat zei hij 2x duidelijk, maar ik kan ook spoken zien...
Trouwens je moet ook goed opletten op die uitspraak van art laatst: "Pieter-jan is geen aap". Dat zei hij 2x duidelijk, maar ik kan ook spoken zien...
-

Jep inderdaad. Hoorde vanochtend trouwens op de radio al wie de mol is (was blijkbaar gelekt, of het hoort bij het spelletje, kan ook nog), zal het hier maar niet vertellen
.
-

Davey - Beheerder
12 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar TV, Film en Muziek