Who's online

Heb je vragen of ben je bugs tegengekomen? Meld het hier.

Who's online

Berichtdoor Stephan » za 27 maart 2010, 22:35

Als je in de Who's Online kijkt, hoor je te zien wat iemand aan het doen is. Alleen, door de integratie met de website zie je nu dingen als 'bekijkt index.php'. Dit staat niet alleen nogal lelijk, het zou mogelijk ook beveiligingsrisicio's met zich mee kunnen brengen.

Ik weet niet of het expres of onbewust was, maar het leek me wel slim om het even te melden. :)
The most minor event, even a butterfly flapping its wings, can change everything.
Stephan

Re: Who's online

Berichtdoor Davey » za 27 maart 2010, 23:08

Stephan schreef:Als je in de Who's Online kijkt, hoor je te zien wat iemand aan het doen is. Alleen, door de integratie met de website zie je nu dingen als 'bekijkt index.php'. Dit staat niet alleen nogal lelijk, het zou mogelijk ook beveiligingsrisicio's met zich mee kunnen brengen.

Ik weet niet of het expres of onbewust was, maar het leek me wel slim om het even te melden. :)

Thanks voor het melden, was inderdaad de bedoeling dat alleen ik dat kon zien ;), heb het inmiddels veranderd. Bracht verder overigens geen beveiligingsrisico's met zich mee hoor (en je moet sowieso ingelogd zijn om die lijst te zien).

Heb verder toch even je voorbeeldje veranderd. :P
Davey
Beheerder

Keer terug naar Feedback