Bugs
15 berichten
• Pagina 1 van 1
Re: Bugs
Michael schreef:Op de frontpage staat boven elke datum waarop een bericht gepost is Maa en niet de juiste dag
IK neem aan dat dit een bug is
Staat voor 'Maart'
-

Davey - Beheerder
Pm's staan zo te zien uitgeschakeld, het is dus op dit moment niet mogelijk om te pm'en.jayboy schreef:Niet echt een bug, maar ik zie geen button ofzo om een pm naar iemand te sturen op de profielpagina?
The most minor event, even a butterfly flapping its wings, can change everything.
-

Stephan - Berichten: 48
Davey schreef:PM's staan gewoon ingeschakeld hoor. Maar de profielpagina's zijn nog niet helemaal volledig, zal vandaag even kijken of ik een PM button erbij kan zetten.
Compose message
We are sorry, but you are not authorised to use this feature. You may have just registered here and may need to participate more to be able to use this feature.
The most minor event, even a butterfly flapping its wings, can change everything.
-

Also, zou je misschien in de loop der tijd quick reply kunnen aanzetten en de redirect na elke post kunnen weghalen? Dat zijn de twee dingen die ik het liefst veranderd zou hebben momenteel. 
-

Hmm.. is je forum ook in het Engels verder?
En daar ga ik zeker naar kijken
.
Edit: Ik denk dat ik al weet waardoor het komt, je bent een nieuw lid en moet dan meer dan een bepaald aantal berichten hebben gepost wil je privéberichten kunnen versturen.
En daar ga ik zeker naar kijken
Edit: Ik denk dat ik al weet waardoor het komt, je bent een nieuw lid en moet dan meer dan een bepaald aantal berichten hebben gepost wil je privéberichten kunnen versturen.
-

Davey - Beheerder
Ja, dat heb ik bewust zo ingesteld, ik vind dat Nederlands wat gebruikt wordt (slechte vertalingen e.d.) niet zo fijn.Davey schreef:Hmm.. is je forum ook in het Engels verder?
En daar ga ik zeker naar kijken.
Dankje!
-

Davey schreef:Ah oke.
Snel reageren staat ook ingeschakeld, maar deze is niet zo uitgebreid als ik had gedacht, ga nog even kijken naar een alternatief.
Je moet nu ook eerst op het knopje Quick Reply drukken voor je Quick reply kunt gebruiken trouwens.
-

15 berichten
• Pagina 1 van 1