Hier ook maar eens een topic openen.
Hier kun je alles kwijt over de verwoestende aardbeving in Japan.
Inmiddels zou het dodental opgelopen zijn tot de 10.000 en dreigt er een meltdown in 2 reactoren van kerncentrales in de buurt van de aardbeving.
Aardbeving Japan
8 berichten
• Pagina 1 van 1
Re: Aarbeving Japan
Echt verschrikkelijk weer, en ook telkens die naschokken.
Je moet alleen ff de titel aanpassen naar Aardbeving Japan
Je moet alleen ff de titel aanpassen naar Aardbeving Japan
- Michael
Re: Aardbeving Japan
Heb het aangepast 
Inderdaad heel erg, maar (helaas) kun je zoiets niet voorkomen natuurlijk. En die naschokken lijken me ook verschrikkelijk, ik zou m'n huis niet meer in durven als ik daar zou wonen.
Inderdaad heel erg, maar (helaas) kun je zoiets niet voorkomen natuurlijk. En die naschokken lijken me ook verschrikkelijk, ik zou m'n huis niet meer in durven als ik daar zou wonen.
-

Davey - Beheerder
Nee idd, en je hebt daar vooral hoogbouw dus dan slingert het nog erger heen en weer!
- Michael
Inderdaad en nu ook weer die vulkaan erbij, gaat lekker daar.
-

Davey - Beheerder
En vergeet de kernreactoren niet 
- Michael
Wat ik niet begrijp is waarom iedereen ineens weer zo sceptisch is over kernenergie. Net als in Duitsland, waar ineens 7 kerncentrales gesloten zijn. Het is toch duidelijk dat die problemen in Japan te wijten zijn aan de aarbeving (en nog één van de krachtigste ooit ook), iets wat je niet in de hand hebt. In Japan kan ik het dan nog wel voorstellen, omdat daar de kans op een aardbeving veel groter is dan hier, maar waarom moeten de kerncentrales in Duitsland dan ineens ook dicht? Voor hetzelfde geld slaat morgen een meteoriet in op een kerncentrale, moeten we dan maar alle kerncentrales ter wereld sluiten, omdat er een kans is dat het nog een keer gebeurt?
-

Davey - Beheerder
Ik ben al op zoek naar een goede zet. Mijn ogen vielen hier. Dit kan niet alleen tillen. Je overal, of hoe is dit mogelijk? Dank u bij voorbaat.

- abbot1125
8 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Nieuws & Actualiteiten